Szia Bunny!

Jo ideje kinlodok, hogy milyen motort vegyek. Atolvastam a netet elorol hatra. Teszteket, leirasokat, beszamolokat, mindent mindenrol. Jol ossze is kavartam magamat. Valahogy mindig visszatertem egy cikkedhez. A vicces a dologban, amikor evekkel ezelott eloszor olvastam nem tudtam, hogy te irtad. 

Nagy nehezen sikerult megallapodnom, FZ8 lesz. Nem egy tucat motor, nem jon tul sok elado peldany elo. Most lett 2, ami erdekelne. Vezetett szervizkonyv, 1 tulaj, huszonezer vege futott km, rendezett eloelet.  Az egyik 2012-es ABS-szel, a masik 2013-as (face lift utani) jobb futomuvel. Melyiket tartod fontosabbnak? Nincs sok szazezer km tapasztalatom. Mindkettore lenne ertelmes indok. 

Mas, de megse. Hogy miert FZ8 lett? Hiszen annyi jo motor van. Mert atjott (de utalom ezt a kifejezest) a irasodol valami, ami bekattant es nem kattan ki. Nagyon sajnalom, hogy mar nem irsz motoros/autos tartalmakat. Nagyon sterilek a manapsag megjeleno cikkek. Nincs bennuk elmeny, nincs bennuk atuto ero, nincs bennuk (nem is tudom hogy mondjam?) "romantika". Nem kozvetitenek erzeseket, szagokat, szellot, esot, boldogsagot, szivast. Semmit. Vannak ude kivetelek, pl. Csikost szeretem olvasni. 

Lupus - 2018-11-27 21:23


Szia!

Az első kérdés: tetszik-e az FZ-8, magadénak érzed-e ez a stílust.

Én például nem szeretem az ilyen fajta motorokat, nekem már elve túl új. De ha bejön, ez egy jó kompromisszum.

A két motort meg kell nézni, az állapot döntsön.  Ha sokat játsz csúszós úton, de nem vagy sietős, az ABS-es a jobb megoldást.

Motoros tartalmakat elvileg írok a kultmotorra, csak időm nincs meg iheletem, ki vagyok égva agyilag, nem tudok "termelni." 

Egy ilyen mint a mostani BBTv eléggé lefáraszt.

A totalbike-ra hasonló okok miatt nem írok, mint amit említettél. 

 

Bunny - 2018-12-05 19:12