Szia!
Te melyiket vennéd, és miért azt? Állapotot és árat ne vegyél figyelembe, a két konstrukció közötti választásod és véleményed érdekelne:
https://goo.gl/oSy6kh avagy https://goo.gl/2XB3pZ .
A kawát amúgy ebben a cikkben láttam: http://sebessegoltara.blog.hu/2013/07/29/hogyan_lesz_az_embernek_xjr-je .
Olvasgattam róla, viszont messze nincs annyi teszt róla, mint a Hondáról. Mivel a VFR-t nagyjából el tudom helyezni már a motorok világában, ezért érdekelne, hogy ehhez képest milyen a másik motor.
Kösz előre is.
Üdv.
Laca
japci - 2017-05-19 23:08
Jó könnyű kérdés, bár én határozottan a VFR-t venném, igaz, RC 36/1-et, nem ezt. Igazából nagy különbség nincs műszakilag, csak ez az újabb rondább.
A VFR kimondottan az a kontrukció, ami miatt a Hondát tartják ma a legminőségibb gyártónak.
A Kawa meg Kawa. De azt hozzá kelll tenni, hogy a ZX 10 azért kibaszottul egy legenda. rendesen megdobogott a szívem, ahogy megláttam a hirdetést.
VFR:
- modernebb, ma is elfogadható forma.
- fogaskerekes vezérlés, kisebb szervizigény
- a V4 blokk valami elképesztő élmény. Háromféle karakter egyben. Ez a motorok Ferrarija. Alul nem erős, pörgetni kell, mivel 750-es, de ezért nyugi, bőven elég.
- Meglepő módon nehéz, de az országúton kinyílik a csipája.
- Minden hozzáértő tudja, mit jelent egy VFR. Hiába öreg, megvan a respektje.
ZX 10:
- Idejétmúlt forma, de nekem pl. tetszik. Menőzni ezzel nem tudsz, de a hozzáértők bizony tudják, hogy mi ez. Valaha a világ leggyorsabb motorja volt.
Én gyerekkoromban sokat álmodoztam egy ilyen motorról. A kilencvenes években nem volt rá pénzem, az elődjét a GPZ 1000RX-et akartam megvenni.
- Bivalyerős sornégy. Nem karakteres annyira, mint a VFR, de nyomatékos.
- Nehéz mint a sár, kell vele tudni motorozni.
-Kuriózum. Főleg jó állapotban. Viszont valószínűleg ez az alkatrész-kérdésben is jelentkezik. Bár ez németországban kevésbé para.
Szóval nagy a baj, ha a kettő között kell döntened.
Amúgy simán ilyenkor azt kell megvenni, amelyik jobban tetszik.
Ha van lehetőséged, ki kéne próbálni mindkét motort, csak sajnos pont az a baj, hogy egy utcányi próbaút ezeknél semmit sem mutat.
Én magam, mint mondtam, RC36/1-et vennék. A /2 helyett lehet a ZX-10-et. De abszolút értékben fájó szívvel azt kell mondanom, hogy a VFR azért jobb motor.
Bunny - 2017-05-21 17:14