Szia!

 Te melyiket vennéd, és miért azt? Állapotot és árat ne vegyél figyelembe, a két konstrukció közötti választásod és véleményed érdekelne:

https://goo.gl/oSy6kh   avagy   https://goo.gl/2XB3pZ . 

A kawát amúgy ebben a cikkben láttam: http://sebessegoltara.blog.hu/2013/07/29/hogyan_lesz_az_embernek_xjr-je . 

Olvasgattam róla, viszont messze nincs annyi teszt róla, mint a Hondáról. Mivel a VFR-t nagyjából el tudom helyezni már a motorok világában, ezért érdekelne, hogy ehhez képest milyen a másik motor.

Kösz előre is.

Üdv.

Laca

japci - 2017-05-19 23:08


Jó könnyű kérdés, bár én határozottan a VFR-t venném, igaz, RC 36/1-et, nem ezt. Igazából nagy különbség nincs műszakilag, csak ez az újabb rondább.

A VFR kimondottan az a kontrukció, ami miatt a Hondát tartják ma a legminőségibb gyártónak.

A Kawa meg Kawa. De azt hozzá kelll tenni, hogy a ZX 10 azért kibaszottul egy legenda. rendesen megdobogott a szívem, ahogy megláttam a hirdetést.

VFR: 

- modernebb, ma is elfogadható forma.
- fogaskerekes vezérlés, kisebb szervizigény
- a V4 blokk valami elképesztő élmény. Háromféle karakter egyben. Ez a motorok Ferrarija. Alul nem erős, pörgetni kell, mivel 750-es, de ezért nyugi, bőven elég.

- Meglepő módon nehéz, de    az országúton kinyílik a csipája. 

- Minden hozzáértő tudja, mit jelent egy VFR. Hiába öreg, megvan a respektje.

ZX 10:

- Idejétmúlt forma, de nekem pl. tetszik. Menőzni ezzel nem tudsz, de a hozzáértők bizony tudják, hogy mi ez. Valaha a világ leggyorsabb motorja volt.
Én gyerekkoromban sokat álmodoztam egy ilyen motorról. A kilencvenes években nem volt rá pénzem, az elődjét a GPZ 1000RX-et akartam megvenni.
- Bivalyerős sornégy. Nem karakteres annyira, mint a VFR, de nyomatékos.
- Nehéz mint a sár, kell vele tudni motorozni.

-Kuriózum. Főleg jó állapotban. Viszont valószínűleg ez az alkatrész-kérdésben is jelentkezik. Bár ez németországban kevésbé para.
 

Szóval nagy a baj, ha a kettő között kell döntened. 

Amúgy simán ilyenkor azt kell megvenni, amelyik jobban tetszik.

Ha van lehetőséged, ki kéne próbálni mindkét motort, csak sajnos pont az a baj, hogy egy utcányi próbaút ezeknél semmit sem mutat.

Én magam, mint mondtam, RC36/1-et vennék. A /2 helyett lehet a ZX-10-et. De abszolút értékben fájó szívvel azt kell mondanom, hogy a VFR azért jobb motor.

Bunny - 2017-05-21 17:14