Szeva Bunny!

Tavaly nyáron hajtottam 3 hónapig egy kis 50-es robogót, és nagyon megtetszett a motorozás. Mivel az a gép kölcsönben volt nálam, ezért úgy döntöttem, hogy most tavasszal veszek egy sajátot. 100 és 200 ezer közé lőttem be a limitet, ez alatt úgy láttam, hogy roncsok vannak, többet pedig nem szánok egy ilyen kis darálóra, főleg, hogy utcán tárolom majd.

Napi használatban lenne belvárosi közlekedésre, nem túl nagy távokra. A hahu kidobott jó pár találatot, ezek közül kilőttem a kínai noname gépeket és a 2005 előttieket. Ami maradt, és pofás is számomra: Honda today, Honda scoopy 4t, és egy 2 ütemű Suzuki verde 50.

Van tapasztalatod ezekkel? Szabad még 2 üteműt venni, vagy túl sok a szívás vele? A Hondákról mi a véleményed?

 

Előre is kösz a választ!

Vision - 2017-03-01 16:06


Szia!

Bunkón és nagyképűen fog hangzani, de a tény az tény: a robogózás tetszett meg neked. Jó ezt nem összekeverni, mert később nem lepődj meg, ha esetleg motorra ülsz.

Természetesen a robogó egy jó kis közlekedési eszköz.

De a helyzet az, hogy nem nagyon értek hozzájuk. Még robogóblogos tapasztalataimból azt tudom, hogy a Honda és a Suzuki pont nem valami erős robogó szegmensben. 

50 köbcentis robogóban szabad kétüteműt venni. Talán inkább pont a négyütemű  a szívás, mert gyengébb és a motorgenerál a négyüteműnél sincs sokkal odébb, mint a kétüteműnél, viszont húzósabb. Mivel robogóban a kétütemű az alapvetőbb, ezért azok a kiforrottabbak.

Ha kell, összehozlak valakivel, aki robogókat újít fel és azzal bizniszel.

 

 

Bunny - 2017-03-07 20:45