Tisztelt Bunny!
25 éves vagyok, az edzés 4-5 éve része az életemnek, 3 éve életformává vált. Viszont hiba hiba után, és itt nem a táplálkozással és fejlődéssel van gond, hanem magával az edzéssel. Teljesen egyedül edzek, mindig is egyedül edzette, sajnos nincs partnerem, az egész teremben totál egyedül vagyok, de ez hosszú sztori, nem ez a lényeges. Rengeteg gyakorlatot nem tudtam a szükséges súlyokkal elvégezni, pl.: fekvenyomás, guggolás, stb.., baj lett volna belőle, a közelemben ember nem volt. Sajnos tanulni sem volt kitől, hogy mi és hogyan helyes. Az eredmény jött, persze hétköznapi halandó szinten, de az arányok rendben voltak, nem volt elhanyagolva egy izomcsoport sem, szóval tök jó volt az egész, viszont ami hiba létezik, azt sajnos valószínű mind elkövettem, utólag okos az ember, nem kellett volna kapkodni, hülye voltam, magam kárán rendesen megtanultam. Egy kellemes porckorongsérv lett a vége, ami nehezíti a mindennapokat. Viszonylag helyre lett rakva a dolog, vannak jobb napok, vannak rossz napok. Kérdésem a következő volna, felejtsem el az egészet, vagy van remény? Nyáron történt a teljes lerobbanás, azóta visszajárok edzegetni, az életmódot követem, de nehéz. Nem tudok guggolni, talán saját súllyal. Lábtolóm nincs. Kezd elfogyni a lábam, és ez nevetséges. Hát edzés is nagyon szűkös lett, de egy két gyakorlatot tudok csinálni, has nulla. Te sokmmindent láttál az életben, tapasztalt ember vagy, és én egy tapasztalt ember tanácsát keresem. Nem tudom mitévő legyek. 
Hatalmas tisztelettel fordulok feléd, megtiszteltetés a válaszod is.
Minden jót, és sok szerencsét kívánok Neked!
Üdv.: Bence

BencePiros - 2020-11-17 14:04


Szia!

A legfontosabb a gyógytorna most. Kell egy jó gyógytornászt és/vagy manuálterapeutát keresned és gyógytornát kell végezned.

Az edzést abbahagyni kifejezetten tilos, ha már rendben vagy valamennyire és én úgy veszem ki, hogy ez a stádium.

A paradigmát ott kell váltani, hogy nincs "szökséges súly", szükséges munka van. Az pedig az ismétlésből és a sebességből jön. Olyan nincs, hogy nem tudod megedzeni a lábadat, mert nem tudsz nagy súllyal guggolni.

Csinálj meg 3x50 lépés sétálós kitörést súly nélkül, és máris megérted ezt.

Nem kell parázni, nincs veszve semmi, rendbe fogsz jönni és fejlődni is fogsz - nem sietünk sehova!

 

 

 

Bunny - 2020-11-23 21:23

Szia Bunny!

Tudom, hogy nem vagy lelkisegély szolgálat, illetve online pszichológus sem, de érdekelne hogy szerinted hol lehetne értelmes nőket megismerni? Értem ez alatt, olyat aki nem minden másodpercben magát fotózza, vagy nem azt nézi hogy neked milyen autód van, mennyi pénzed van. Valahogy azt érzem, hogy a többségnek csak az anyagias dolgok számítanak...legalábbis az én környezetemben.

 

U.i: Nagyon jó hogy újra lett BB.Rádió!

Roland0618 - 2020-11-16 21:27


Szia!

Sajnos nincs úgy, hogy vannak helyek, ahol normális nőket lehet találni.

Hadd ne részletezzem mi a helyzet a nőkkel alapból: csodát ne várj és erre rájött az utóbbi évtized csodálatos kulturális hatása a nyomoréktelefonnal meg a közösségi pöcegödörrel.

Inkább fordított módszertannal érdemes megközelíteni a témát: a minden másodpercben magát fotózó és csak az autódat (pontosabban a vélelmezett árát) néző hülyepicsákkal nem szabad szóbaállni sem.

De ne aggódj, az élet megoldja ezeket a kérdéseket. Magány esetén egyébként mopszot javasolnék.

 

Bunny - 2020-11-23 07:06

Tisztelt Bunny!

 

Több BBTV-ben is hallani versenyzőktől, hogy versenyszezonban gyakran kevesebbet alszanak az ajánlottnál, nem jut elég idejük mindenre és sajnos ez a pihenés/regeneráció rovására megy. Valamint Te is gyakran említed, hogy amikor sok a meló nem igen jön ám össze a napi 8 óra alvás de a heti minimum edzéspenzumot így is törekszel tartani. Kérdésem: Milyen tippek, általános irányelvek, trükkök vannak arra, hogy un bloc kevesebb alvással is elfunkcionáljon az ember vagy ez mennyire járható út?

Ami nekem bevált eddig: Monster Pak mindig, nem a vitaminon spórolni, Triptofán lefekvés előtt,  kisebb étkezések, bezabálást kerülni mert az inzulinszint fellökése után bekómázok teljesen, hidratációra különösen figyelni és persze koffein igyekezve nem átlépni a napi 500-600mg-ot. Ami feltűnt, hogyha nagyon intenzíven edzek ilyenkor akkor azért az idegrendszerem kimerül amit még órákkal később is érezni. Így ilyen esetekben igyekszem nem agyonhajtani magam csak megadni a megfelelő stimulust. Remélem ezekkel a tippekkel másoknak is segíthetek, Neked van még ötleted erre a problémára?

 

Üdvözlettel,

Balázs

Stuff539 - 2020-05-07 02:17


Szia!

Az "alvásmegvonás" egy kapitális hiba.  Nem lehet kompenzálni. A triptofán hellyel-közzel segít, de hatalmas adag kell és undorító az íze, így nehéz lefekvés előtt letolni - vagy megeszed a kapszulásból a 20 db-ot, ami nem gazdaságos.

Az intenzív edzéstől az idegrendszer kimerül, ez a normális.

 

 

Bunny - 2020-11-22 20:05

Hello Bunny!

Nem lehet elmenni a téma mellett, főleg hogy te is említettél dolgokat Lewis Hamiltonnal kapcsolatban.

A sztori baromi érdekes, nálam onnan indul, hogy amióta a srác versenyez, mindig neki szurkoltam, leszartam hogy fekete nyilván (na mondjuk pár libsit lehetne ezzel szopatni, hogy én a bőrszíne miatt szurkolok Hamiltonnak, na erre vajon mit lépnének :) ), sokan csak emiatt utálták, én meg a tehetséges autóversenyzőt láttam benne, és a vezetési stílusa is bejött. Sejtésem szerint valahogy te is így lehettél ezzel, noha nemtudom mennyire követted a forma1et. Aztán jött még pár éve egy twitter posztja ahol azt hiszem az unokaöccsének szól be egy posztolt képe alá, hogy " ne öltözz úgy mint egy kislány, mert ez nevetséges". Erre nekiment az SJW agyú nyomorékhalmaz, hogy oké, akkor vegyék vissza Hamiltontól ezeket és ezeket a kitüntetéseket stb stb stb. Erre Hamilton törölt mindent a twitteréről, abszolút midnent. Úgy gondoltuk, hogy így tiltakozik passzívan a zsarolás ellen, mert ki tudja mi ment a háttérben. Aztán telt az idő, Hamilton pedig kezdett érdekessé válni. Folyt köv.

(3000 karakter/2000 nemtudom, de lehet rosszul számolja, jön a köv rész)

Keto - 2020-10-25 01:03


Szia!

Nem nagyon akarok itt politizálni, mert elrontja a hangulatot.

Véleményen szerint Hamilton egy gyökér és ezt igyekszik gyakran bizonygatni. Lehet, hogy megűrült mint a többi, lehet hogy zsarolják, de a lényegen ez nem változtat.

Nem követem a Forma-1 et egyébként, de semmilyen sportolóra nem tudok felnézni, aki szar jellem.

A kérdésed másik felére: Trump nyert, de a választást elcsalták durván. Ebből pedig nagy baj lesz.

Bunny - 2020-11-16 20:31

Szia!

24éves srác vagyok, 10éves koromtól 17éves koromig labdarugó voltam, majd itt jött egy év szünet és nagyjából 18-21éves koromig belekóstoltam az ökölvívásba azaz az életem nagyrészében sportoltam. Miután ezt is abbahagytam rendszertelenül edzegettem, nagyjából 80kg körül voltam 180cmhez, majd durván másfél éve szinte semmit nem sportoltam egészen a múlt hétig amikor is újra kezdtem az edzést 13kg plusz súllyal , most 93kg vagyok. A problémám az lenne,hogy edzés közben (ez az egy hét alatt azért javult) kis idő után szédülést és kis zavartságot érzek a fejemben ami kb 10perc pihenő után elmúlik, valamint reggel edzek és utána egész nap szörnyű fáradtság van rajtam és szomjúság pedig eleget iszom, igaz másfél órát vagyok a teremben és próbálom onnan folytatni ahol anno abbahagytam azaz nem igen van fokozatosság okozhatja ez a problémáimat és fel kéne fognom, hogy jó darabig nem fog úgy menni mint régen és egyszerűen csak túlerőltetem magam? Borzasztó izomlázam is van minden edzés utáni napon. Válaszodat előre is köszönöm!

 

Adam995 - 2020-05-29 20:06


Szia!

Ne ijedj meg, de én egy orvosi kivizsgálással kezdeném a témát!

Bunny - 2020-11-16 20:27

Szia Bunny

B. Ross-nak üzenem, hogy a film amit keres az a God bless America, poén film, de egszer nézős.

A BB rádiónak örülünk, melóban lehet valami jót is hallgatni, köszi.

Üdv, 

Lagolit - 2020-06-27 19:14


Szia!

Meg kardióban! Igyekszünk, de mint elmondtam, nem egyszerű.

Bunny - 2020-11-16 20:25

Szia Bunny!

Barátnőm még nem kivizsgált izületi fájdalmakkal küzd (23 évesen). Komoly lábfájdalmai vannak, ő azt mondja hogy leginkább front időszakban jelentkezik, és van hogy duzzadással is jàr. Tudom hogy nem orvosi rovat, szimplán az érdekelne, hogy az efajta problémára milyen izületvédőt ajánlanál? A shopbuilderen nézelődtem, hisz nem szívesen tápolom a gyógyszertárakat, de a builderen 600 féle izületvédő termék van.

Köszi!

Bencefogas - 2020-06-27 22:42


Szia!

Konkrétan én - mivel Sciteces vagyok - a Nem Fortét és Arthro Kineticet ajánlanék.

Ezenkívül nagyon tudom ajánlani a Warmup! kenőcsöt, reggeli és esti használatra, 11 féle gyógynövényt tartalmas, nekem rendbehozott ezt-azt.

Ahogy csökken a fájdalom elviselhetőre, el kell kezdeni mozogni, először gyógytorna szinten.

Ha kell, tudok ajánlani manuálterapeutát Budapesten.

 

 

Bunny - 2020-11-16 20:24

Szia Bunny. Most írok először, de már egy ideje követem a munkásságod.

2 éve béldaganattal műtöttek, ez alaposan szétbaszta az emésztő rendszerem. Még ma sem az igazi. De már legalább tudok húst enni. 18 hónapig vega étrenden voltam. Gondolhatod...

Azóta próbálom rendbe rakni az étrendem. Az arányokra figyelek, nem eszem szemetet. Viszont nem tudok elég húst enni. Ha egy nap kettőnél többször eszek húst, akkor durván felpuffadok és mint ha cementet ettem volna. Egyszóval mint ha lassú lenne az anyagcserém, vagy be van lassulva az emésztésem. Fehérjét,szénhidrátot,rostokat,zsírt a súlyomnak nagyjából megfelelő mennyiségben viszek be. De ugye a fehérje problémás a hús miatt. Pulyka, marha, lazac felváltva. A változatosság kedvéért. Edzés után megy 100% WPP. Ha durvábbra sikerül egy edzés akkor megy bele Vitargo. Vitaminok, izületvédő, egyebek  minden nap, edzés heti 6. Mit ajánlanál tömegeléshez? Többet enni nem tudok egyelőre így valami kiegészítő kellene ami hoz is valamit. A kaján rajta vagyok, erőltetem de ha túl sok a hús, egyszerűen szarul vagyok napokig. Szóval azzal csak óvatosan.

Ja, és a mostani állapotom fényévekkel jobb mint 2 éve volt. 

Köszönöm a figyelmet.

Szia

Krisz

 

Chris - 2020-06-28 21:25


Szia!

Induljunk ki abból, hogy egyelőre ennyi fehérjét tudsz enni és kész. Nincs  semmi baj ezzel. Ha úgy érzed, kevés a kalória, adj hozzá zsírt. Aár minden adag kajához egy kanál olivaolaj.

Trükközni étkezek között fogyasztott aminókkal tudsz, 2-5 g adagokban, ezeknek komoly anabolikus hatása van.

A lényeg, hogy türelem!

Bunny - 2020-11-16 20:18

Szia Bunny!

Szabad neked ilyet küldeni? https://img-comment-fun.9cache.com/media/a0Q5qBO/aXPGZ4NZ_700w_0.jpg

Abszolút nincs politikai véleményem a témában, csak ikonikus löktetése van ennek a képnek, nem tudom megfogalmazni, miért. Mindenki beleláthatja, amit szeretne.

A 9gag-en a kommentelők a Self Control című számot ajánlották hozzá.

bl4ckf0xi - 2020-06-29 14:05


Szia!

Nekem van politikai véleményem. Véget kell vetni az elmebajnak, a hazudozásnak és a csürhe pátolgatásának. A világ szétbaszása zajlik a szemünk előtt. 

Bunny - 2020-10-14 22:14

Szia Bunny!

Csak egy gyors kérdés: A kislányod vitaminbevitelét hogyan oldottad meg, amikor másfèl éves volt?

A fiam 19 hónapos, a D-t és a C-t megoldjuk cseppekkel. Próbálunk normális kajákat etetni vele, de a zöldségeket pl nem nagyon hajlandó elfogadni. Hála isten még az anyatejből jut valami értelmes is a kis szervezetébe, de azt lassan elhagyja...

Előre is köszi.

tissouth - 2020-10-09 23:37


Szia!

Vannak sima gyerekvitaminok. Nagyon emiatt nem kell aggódni. A gyerekek semmit nem akarnak megenni, de ezzel ne törődjetek, próbálkozni kell. Az átlag hülye szülő persze jön az elmélettel, hogy "a gyereknek finomat kell enni", ezért rászoktatják minden szarra.  Pedig ilyenkor kell rászoktatni az egészséges ételekre. Egyébként nem kell aggódni, a gyerekek látszólag semmit nem esznek és fotoszintetizálnak, állandóan vitatkozni kell velük a kaja miatt, de mi is ilyenek voltunk egyrészt, másrészt túlbecsüljük a szükséges kajamennyiséget.

Szóval a gyerekek nem hülyék és  nem fognak éhan halni.

Bunny - 2020-10-14 21:57